موال الصبر ....ماهر البساطي

موال الصبر ..
""""""""""""

قالوا الصبر دا انتهي
ومين اللي قال كده..

دا كل من صبر علي بلاواه
هو اللي فاز بقي..

وكل من اشتكي..وقال ياناس
مين في اديه حل المشكله

اهو دا اللي غرق وسط الناس
علشان فكر بالشكل ده

بيقولوا ايه الحل وربنا موجود
دا لو رفع كف الضراعه وقال ياودود
كان الفرج رضا.. من عند ربنا
دا مين اللي قال.....انو الصبر انتهي..
بقلمي ماهر البساطي..

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف