( لو تســـمعيني ) ؟ * حمــــــــــــدي القُــــــــــرشــي



÷÷÷÷÷÷÷( لو تســـمعيني ) ؟ ÷÷÷÷÷÷÷
.
.
لو تسمعيني ...أسمعك
.
واحلف بحبك واعشقك
.
مش تطلبي الحب مني والوصال
.
وأعيش نهاري أندهك !!
.
.
الحب أصله الاهتمام ... وشعور حقيقي يسعدك
.
التضحيه ممكن تكون فيه الأساس
.
مش بالكلام هانطق وأقولك ... أوعدك !!
.
ازاي يكون بينا الصفا .........
.
والبُعد شوفته في موضعك ؟!
.
والعُمر ماشي على الدوام .....
.
والصبر عمره ماينفعك !!!!
.
الحب روح بتميل لروح ..........
.
لو جه لروحي يوم أذى ... هاتحسي انه بيوجعك !!
.
وان جه لروحك يوم أذي .....
.
تلاقيني لازم أبعده .... لو حتى عمري ينهلك .
.
.
مش تطلبي الحب مني والوصال
.
وانا عشت عمري أندهك !!
.
.
.
........../ حمــــــــــــدي القُــــــــــرشــي



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف