لو السنين * طارق عطية

لو السنين
لو السنين تقدر تغير بس ........،ملامح قلبنا
لكن السنين ملامحها تبان........علي خدنا
ليه ما تسيبي الوشوش.....يمكن من غير رتوش
تلقي الوش البشوش.........نضحك يضحك لنا
ورينا شغل القلوب............ولا الوشوش يادوب
زرعة ومن غير حبوب.......وقلوبنا تضلنا
فى قلوب عايزين سنين.....،والتانيين مجروحين
ورينا حتداوي مين.............ولا الدوا عندنا
لو غيرتي لى فى ملامحه.....يجوز يمكن اسامحه
او حتي اداوي جرحه...........ماهو برضه مننا
طارق عطية



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف