راضي بنصيبي * طارق عطية

راضي بنصيبي
لو كان اول باب ده.......نصيبي
مين فى الشوق كان أد حبيبي
انسي الماصى وعيشي أوقاتك 
انسي هموم الدنيا ......وسيبي
خلي الحب في كل..... حياتك
قولي للشمس ياريت ما تغيبي
قطر الحزن اهو ...عدي وفاتك
أوعي تقولي .....الحزن قريبي
اوعاكى تجني في يوم على ذاتك
اوعي يا شعرة ....حبي تشيبي
طارق عطية


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف