ليه خلتني احبك - الشاعر عبدالبديع النجار

ليه خلتني احبك
ليه خلتني احبك وانت ماتحبنيش
ليه كسرت قلبي كنت سبني اعيش
عايش قلبي ساكت وانت ما تعرفنيش
لقيتك ظهرت ليا يا ريتك ما شفتنيش
ولاكنت عرفت حبك وانتي ما تسمعيش
ياريت تسيبلي قلبي لان غيره ما ليش
خليني ادعي ربي يبعدني ولا تجرحنيش
عشان حبك في قلبي يروح ما يرجعليش
الشاعر عبدالبديع النجار

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف