قصيدة / ( اعتذار قلب ) بقلمى / هدى سيد ٢٠١٦/٥/٣٠

قصيدة / ( اعتذار قلب )
بقلمى / هدى سيد
٢٠١٦/٥/٣٠
إنتى عايزة إيه ؟فهمينى 
بعلو صوته وبكلامه خضنى
بصيت وقلتله ب عنيا
صدمتنى
حسيت ب نفسى منى راح
وعنيا الدمع منها ساح
وإتجمعت كل الجراح
معقولة هو إنت ده؟
معقولة صورتك هى دى؟
بتزعق عادى في قلبى أنا
إزاى كده ؟
يا نبض قلبى ودنيته
يا زرع عمرى وزهرته
يانور ف ليلى وعتمته
إزاى كده ؟
هنت عليك تعمل كده
مهما أكون غلطت فيك
أو حتى ضغطت ف يوم
عليك
يكون ردك قاسى كده
لأ يا أنا. إنتى السبب 
ف كل ده
حرام عليكى تظلميه أو
أى تهمه تتهميه
هو كمان إنسان. بشر
وعنده طاقة إحتمال
وبضغط منك إنفجر
يبقى ارحميه واوعاكى
تانى تظلميه
وبحنانك احضنيه
وعن عيون الناس ف قلبك
خبى قلبه ااااااه
وداريه
واوعاكى يوم تضعفيه
قويى فيه
كونى سنده ومدى إيدك
قوميه
وإسنديه
باعتذر لك يا حبيبى ع اللى
صار
ألف ميت مليون أسف
أرجوك تقبل الاعتذار

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف