--جنون عاشق - نبيل الشضاوى

--جنون عاشق-----------------
تعبتينى وتعبتى القلب معاكى
تعبتينى من هجرك واساكى
يا ما حاولت كتير انساكى
غصب عنى لقتنى دايب فى هواكى
مهما تعملى اشواقى تستناكى
وبشوق وحنين تلقاكى
تعالى وفى احضانى اداريكى
واسكنك قلبى ويكون دياريكى
حضنك بيدفينى وينعشنى
شو قى ولهيبى ليكى هوة الى بيعيشنى
يا عمرى الى راح والى جاى
تعالى ومن بحر هوايا اشربى
كاس الحب والاشواق
من ايد حبيبك الى ضناة الفراق
------------نبيل الشضاوى----------

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف