(قللبى وجعنى).بقلم الشاعر..محمد الشاذلى



(قللبى وجعنى). ٦ نوفمبر٢٠١٦
قلبى وجعنى انا لما شفتك
جنب الحيط. يا بنتى تنامى
عينى يا بنتى جت على صورتك
صحتنى قوام من احلامى
دا سبب قعدانك سقعانه
ح كله ان شفته. قدامى
قلبى وجعنى انا لما شفتك
جنب الحيط. يا بنتى تنامى
دى النعمه من رب الكون
ياللى بتفرط ف عيالك
مش عاقل ابدا مجنون
ازاى مرتاح والنوم جالك
رأيي انا انك ملعون
وكمان ملعون اللى جابك
ضفر العيل نعمه كبيره
اياك تفهم منعنى كلامى
قلبى وجعنى لما انا شفتك
جنب الحيط. يا بنتى تنامى
بقلم الشاعر..محمد الشاذلى



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف