( أنينى ) (نبيل الوردانى)

( أنينى )كنت محتاج للكلام( أنينى )كنت محتاج للكلامبس هو ف يوم يجينىوابقى سامعهوابقى حاسهلو ساعتها ح يلاغينىكنت عايش في بجوارحىلما بيدغدغ مشاعرىلما بيطارح أنينىوما بتوه المعانىهو عارف ليه بعانىبس برده مش لاقينىوالحروف لما سابتنىكل كلمه فيها جاتنىبتعاتبنى تقولى حاوللسه دمعك شايله عندىبس حابسه جوه عينى(نبيل الوردانى)بس هو ف يوم يجينىوابقى سامعهوابقى حاسهلو ساعتها ح يلاغينىكنت عايش في بجوارحىلما بيدغدغ مشاعرىلما بيطارح أنينىوما بتوه المعانىهو عارف ليه بعانىبس برده مش لاقينىوالحروف لما سابتنىكل كلمه فيها جاتنىبتعاتبنى تقولى حاوللسه دمعك شايله عندىبس حابسه جوه عينى(نبيل الوردانى)





تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف