جواب/ دكتور ابراهيم القماش

 جواب

نفسي اكتب جواب
بس مش عارف اكتب
لمين.
يمكن . لحد واحشني
مات وسابني حزين
او يمكن لحد جرحني
واقول له انت فاكر
نفسك مين
او يمكن لناس فارقونا
في الدنيا وفي قلبي
لسه عايشين
يمكن لاحساس حسيته
او حزن في عيني داريته
وشوق كتير وحنين
يمكن لناس حبيتهم
وبكل غالي اشتريتهم
وهما ال كانوا بايعين
بصراحة بقيت مش عارف
اكتب جوابي لمين.؟!!!!
دكتور ابراهيم القماش
مصر
قد تكون صورة لـ ‏‏شخص واحد‏ و‏وقوف‏‏



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الإعلامي د. أحمد أسامة عمر يتألق فى ندوة نادي سينما أسامة عمر

العاشق والعذراء /بقلمى/ عصام مرسى الطيب /

الحب مش كلمة تتقال/ حنان امين سيف